Hur du vet hur folk upplever dig...

Jag har ju nästan typ flyttat in (plus minus ett antal veckor). Så då är det självklart att man har en inflyttningsfest.

Nåväl. På inflyttningsfester får man presenter. Får mig förresten att vilja ha inflyttningsfest varje månad. Aja, vi går vidare. Beroende på dessa olika presenter så kan man ju se vilken bild folk får av en.

Mycket flaskor med vin fick vi, och lite champagne. Tydligen så är vi halvt fyllon i detta hushåll.

Hembakade kakor. Som studenter har vi inte råd med mjöl och vatten.

Choklad. Vi är så underbart söta att givaren bara ville spä på det ;)

Sen ett antal presenter som jag föredrar att inte nämna såhär på en publik plats.

Sist men inte minst denna:

 

Är inte riktigt säker på hur jag ska tolka att det nu finns en uppblåsbar späckhuggare i vårt hem. Tror jag kan leda detta till den fascination av uppblåsbara djur som finns i detta hushåll visserligen... Men vad säger det om oss egentligen?


Kommentar:
Postat av: L

Varför är det alltid vi som får sjuka saker? Är det för att folk tycker om våra...ja...perversioner (?) så mycket kanske? Det skrämmer faktiskt mig lite...

2010-03-23 @ 18:57:05
Postat av: Joel

Att ni respekterar att djur har känslor, men att ni ändå inte riktigt kan hålla tassarna borta...

Postat av: pelle

Hade jag fått komma (!) så hade ni fått en back Absolut Vodka.



.... bara så att ni vet.

2010-03-31 @ 20:13:10
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Ella

Men...eh...du har ju fler uppblåsbara djur? En gris bla? Givaren kanske tyckte att den skulle passa in i den familjen?

2010-05-17 @ 17:04:29
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/
Postat av: Jonna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-05-07 @ 01:29:54
URL: http://smsalåna.nu

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits