Donera mera

Jag har jobbat idag. Och som alla har märkt så brukar jag bli morbid på jobbet. Senast idag så samtalade jag, via sms, med Unge Herr Lamkött om jobbet. Trötthet och jobb går inte alltid ihop, men...

Anna: ...Vad gör man inte för pengar :P haha

Mr Lammkött: Haha, inte för mkt hoppas jag ;P
Anna: Åh jo. Här ska säljas organ. Jag menar, vem behöver två njurar och en hel lever...

Mr Lammkött: Full funktion?
Anna: Sånna petitesser. Ingen ahr dött av för lite inre organ :P

Mr Lammkött: Nej visst inte :)
Anna: Vadå skulle du sakna din mjälte? Du känner den ju inte ens

Mr Lammkött: Den är en del av mig ;)
Anna: Sant. Men varför släpa på sånt man inte behöver?

Mr Lammkött: Funnits sedan födseln
Anna: Ja. Nu har du använt den ett tag. Begagnad. Kan låta någon annan leka med den...



Så nu tycker jag att alla som inte har gått med i donationsregistret ska ta och göra det. Ni kan klicka
HÄR eller HÄR, varför inte HÄR eller HÄR borta. HÄR kan man också klicka. Vill man inte klicka där så kan man klicka HÄR.


För jag lovar att ni inte kommer behöva ha era organ och ni inte vill låta alla nära och kära kasta tärning om de ska ge bort era hornhinnor eller inte. Gör det rätta och klicka HÄR istället.





Kommentar:
Postat av: Therese

Bra inlägg. Har faktiskt redan gått med för något år sedan eller så och även skrivit ett inlägg om det då. Det är en viktig sak som är viktig att sprida. Tar ju bara några minuter att genomföra egentligen, sedan har man sitt på det torra.. typ :P

Postat av: pelle

cooooooooooolt! jag vill och ska jag bli donör (säger man så?). någon dag. snart.

2009-05-18 @ 19:44:09
URL: http://pellespersonliga.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits