Attans fjärs

Förra inläggets rubrik passar verkligen...

För jag är inte död, jag är verkligen bara lat.
Har gjort annat istället för att sitta vid bloggen.

Var bland annat i Danmark igår.

Min barndomsvän Martina var här nere med sin avelshingst (tydligen har han en bra stamtavla). Nästan så att jag ångrar mig lite för att jag inte inhandlade honom för 1,50. Jag erbjöd mig faktiskt att betala hela fem kronor, men jag fick ju gammal-vän-rabatt. Snällt.

Nåväl. Danmark är en lustig plats. Så nära men ändå så långt bort.

Vad fan betyder Fjärs? Fjäääours

Nu vet jag visserligen detta. Men i alla fall. Lär er att artikulera människor. Undrar om ordet artikulerar (eller någon dansk motsvarighet) finns i det danska ordförådet. Jag tvivlar starkt.


Nu har ni fått en liten uppdate. Jag har helt enkelt varit fast i fiendeland men nu har jag flytt och ska tillbaka in i ett annat fiendeland. Jag ryser bara av tanken på ordet: plugga.
Smärta. Är. Inte. Alltid. En. Högre. Form. Av. Njutning.



Kom ihåg, ni är de bästa älskare jag haft. Och jag har inte ens legat med er än.

Kommentar:
Postat av: Mari

Är inte typ fjärs en siffra.. de räknar ju så himla konstigt. :) tror det i allafall..



Annars då?

Vad händer os dig idag??



Kolla gärna in våra Nyheter på
www.paprikastore.se.

Just nu har vi dessutom FRI FRAKT!



Ha en toppendag!



Mari

www.paprikastore.se

Märkeskläder på nätet

2009-05-24 @ 12:44:27
URL: http://paprikastore.blogg.se/
Postat av: pelle

fjärs är talfel för "färs"



och du, man kan faktiskt ha flera debutskivor. lite på johan palm ;D

2009-05-24 @ 17:19:25
URL: http://pellespersonliga.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits