Såå jääävla hääftigt

Jag satt och kollade runt lite på nätet igår. Surfa tror jag ungdomarna nu för tiden kallar det, se dessa nymoderniteter. På min tid fick vi vara glada om vi ens fick titta på vattenclosetten...

Aja, nu ska jag inte leva i det förflutna. Utan tänkte snarare tala om mina surfupplevelser.

Allt var frid och fröjd till jag hittade denna banner:






Ser ni?

Såååå jäävla cooolt.

Jag är den

niomiljardersexhundrasjuttiotredjemiljoner-
sjuhundrasextioentusendefyrahundrafemtiosjätte


(puh, säg det snabbt 9 miljarder gånger om ni kan) besökaren på sidan. Inser ni vilket pris jag förtjänar för denna prestation...
Och hur mycket poäng jag skulle kunna få i Alfapet om jag använde det ordet.

Nåväl, jag klickade inte för min vinst. Ångrar mig än idag. Hoppas att denna ångest släpper sitt tag om mig, för att detta skapar lidande.



Nu ska jag stilla min ångest med lite kandidatarbete istället


Kommentar:

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits