Acta est fabula, plaudite!

Jag är tillbaka, fast ändå inte.

Mycket som jag inte orkar förklara, mycket jag inte vill förklara, mycket jag inte tänker förklara.
De personer som måste veta vet. Dock finns det vissa personer som borde veta mer, men det är sånt som löser sig.


Så... Detta är första dagen i resten av mitt liv.

Mycket som plockats bort och saker som lagts till. Snart bör alla pusselbitar falla på plats.
Så sugen på att dra fram flyttkartongerna och vi får alla hålla tummarna för att det händer snart. Behöver komma bort härifrån nu.

Men nu tillbaka till kandidatskrivandet...


Imorgon är en ny dag





Kommentar:
Postat av: L

Tänk om jag gillar att gå omkring med mina trosor på huvudet? Säger du att jag inte får? :(

2009-05-14 @ 12:00:03

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits