Åter en fantastisk helg

Vad har jag gjort i helgen?

Jo, jag har spenderat hela helgen på Villan.
Det har varit roligt. Och smått tröttande. Mycket folk och mycket skratt.

Alla sektioner har jobbat på bra och allt ser bra ut inför premiären. Ska bli så spännande.

Vill man köpa biljetter till HelsingborgsSpexets nionde uppsättning - Napoleon Bonaparte så kan man klicka
här.
Se nu till att köpa en biljett, ni kan bo hemma hos mig om ni kommer långt ifrån.

Nåväl, helgen bjöd iaf på mycket skratt och lördagen inleddes med att jag blev ett offer för Snyggeriet. Här skulle det teatersminkas. Så jag fick snällt sätta mig på en stol och vara träningsobjekt. Näsor, kindben och läppar stod på dagens schema och det var bara att njuta av uppmärksamheten. Får väl erkänna att det var ganska roligt och aningens sövande att bli sminkad. Dock jobbigt att få bort allt smink. Men fina läppar fick jag i alla fall.


Kommentar:
Postat av: Anonym

Wow, ser riktigt snyggt ut tycker jag. Klart man måste komma och kolla på spexet efter denna inspirationskur.

2009-03-16 @ 00:16:48
Postat av: renata

jag vill ha min bild :D:D

2009-03-16 @ 16:33:23

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits