Hmrpf

Eftersom jag tycker att ni är en aningens dåliga på att kommentera så tänker jag inte skriva något just nu. Istället får ni helt enkelt nöja er med sporadiska inlägg idag som handlar om inget... :P





En liten uppdatering av min

To do-list
Lärande ledarskapsessä
Live Case-lösning
Budbärar-/piccolo kläder till Inkognitosarna
Lärande ledarskaps testamente
Text om SI-mentorn
Komplettering till förra kursen
Välja kurs inför nästa år - Helsingborg eller Lund?
Adeptbrev

Ni ser... Hmm... Jag börjar bli ganska körd här borta. Dags att omprioritera lite kanske för det finns inte en chans att jag hinner med allt till på fredag.

Kommentar:
Postat av: Anonym

HAHAHA, klockren!

2009-03-25 @ 21:07:50

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits