En smsutmaning

Jag brukar inte falla för utmaningar. Men nu måste jag, bara för att vissa av svaren blev så roliga när jag tittade i inkorgen.  Så ta för er, detta kan vara första och sista gången ni får se mig göra en sån här lista. :P

SMS Utmaningen
1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
4. Fråga 1 - första meningen i första sms:et
5. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v
6. Utmana ett par personer

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Åh jo, det är bland det roligaste att göra ;)

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Men Anna då

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Det var du som sa att du skulle gå, inte jag ;)

4 Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?
Och åt helvete med sidmarginalerna :P

5 Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Hur har det gått på jobbet?

6 Vilka ord skulle du säga till Gud om du träffade honom?
Du har fått en elektronisk faktura i internetbanken.

7 Vad vill du höra mest av allt?
Du gillar ju att känna lakanet mellan benen…

8 Vad kommer bli dina sista ord i livet?
Nu har jag kommit fram till Malmö.

9 Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
Haha, jag kände det på mig :P


Självklart utamanar jag någon. Känner man för att hänga på så får man gärna. Men lämna en liten kommentar så att jag kan se om ni faktiskt hänger på eller varför inte lämna alla era svar i kommentatorsfältet här nedanför... ;)

Kärlek

Kommentar:
Postat av: Anonym



1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?

Det är ju iofs sant...



2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?

Ingenstans misstänker jag.



3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?

Alltid nice o kolla på film...



4 Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?

Hade f.ö. gärna sällskapat, men jag misstänker att våra tvåor är för små för sån verksamhet ;-)



5 Vad skulle du skrika om du vann en miljon?

Haha jag har avundats din energi alltid (allvarligt talat):-)



6 Vilka ord skulle du säga till Gud om du träffade honom?

Ahh ett bad...



7 Vad vill du höra mest av allt?

Ring "010xxxxxxx"



8 Vad kommer bli dina sista ord i livet?

Mikai nere på stora södergatan?



9 Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?

Kan du vänta några timmar så ses vi kl 5...

2009-03-25 @ 21:22:16

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits