Äntligen har vi löst mysteriet

Tydligen gillade ni navelluddsinlägget. Det får mig att börja fundera på vad det är som lockar er egentligen.

Navelludd verkar ju fixa biffen i alla fall.

Detta sätter en helt ny press på mig. Nu måste jag ju engagera mig i fler konstiga diskussioner, så att jag kan fråga er om dem sedan. Ack vilket dilemma :P

Och svaret på navelluddets gåta verkar vara att killar och deras hormoner gör att håret på magen förflyttar ludd från deras kalsonger så att det hamnar i naveln. Skönt att detta mysterium äntligen är löst.

Kommentar:
Postat av: Elin

Mysteriet är inte löst. Jag har navelludd. Nu när jag läste inlägget och den dagen då Julia ställde frågan. Sanna hade aldrig haft det, hon hade dock innåt navel. Kanske kan dte bero på om man har lite utåt navel? haha. Eller så är det så att ajg ahr killhår och kallingar som gör att jag får navelludd? =)

2009-03-04 @ 18:00:37

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits