Någon som vill campa?

Jag har varit borta ett tag.

Inget jag tänker förklara. Visserligen finns inget att förklara, men var är mystiken i det.
Nej istället ska jag låta er alla tro att jag gjort något riktigt spännande. Mest suttit och ätit Pez, mums


Nåväl, nu är det sommar och snart är det dags att bege sig till Norrköping. Ska bli så skönt att få ge sig ut i Kolmårdsskogen och bara höra lite fåglar och lukta på lite träd. Någon som ska med och Campa?
Inte gjort det i Kolmårdsskogen på länge. Visserligen gick ju det inte så bra, så vi skippar idén.


Förhoppningsvis så hägrar en ny lägenhet, en ny stad och ett nytt jobb i höst. Ja eller helt nytt blir det ju inte. Ett år kvar på Campus sen så är jag en riktig Service Manager, då jävlar i mi låda.


Ni kan ju titta på Rusty Barefoot och Larnold Jernigan Jr. under tiden ni väntar på att jag ska komma tillbaka på riktigt.





Fortfarande någon som vill campa?

Kommentar:

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits