Låta såpa-gudarna ta min hjärna igen..?

För flera år sedan så tittade jag på Paradise Hotel.
 
Året var 2005 och jag offrade delar av min hjärna till dokusåpa-gudarna.

Det var då en i raden av många dokusåpor som gick på tv. Hjärndöda galningar samlades i ett hotel någonstans i världen och intrigerna kunde man skära med en smörkniv.

Nåväl, nu sitter jag här framför tvn igen. Dock en ny kanal och helt nya människor.
Helt plötsligt är hotellet befolkat av danskar. Skapar helt nya nervbanor i min hjärna. Danska är inget förståligt språk. Och nu ska intrigerna föras på danska. Det fantastiska är att de slängt in en tjej och en kille som varit ett par tidigare. Han var dessutom otrogen mot henne.

Danska intriger.

Kommer jag kunna motstå eller falla för frestelsen?


Kommentar:

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits