Nu känner jag mig lite speciell...

Jag kom till jobbet idag. Möttes av en leende Sanna i dörren (ja, vissa får ju resa iväg till Chicago... men jag är inte bitter) som sa:  Vi har ritat en bild till dig!

Oh vad roligt, de har tänkt på mig på jobbet. Lite gulligt och får mig att känna mig speciell. Vad söta de är...

Sen ser jag detta:


Hulkenhästen bajsar blått. Vad fint...



Och om ni inte ser vad det står i pratbubblan så kan jag berätta det.
 "Why are you looking at my ass!? Stop it Anna"

De känner mig så väl... Oh, får nästan torka tårarna. Hur kunde de veta att jag skulle titta på rumpan först av allt?





Jag är hedrad, verkligen. Har aldrig fått en markeringspennsteckning förut. Och det är fina hästar. Och en blå björn...



Kommentar:
Postat av: pubes

sv: haha precis;) man får va glad för att det inte var värre;)

Postat av: AlmiCa

HAHAHAHA... Anna du måste ha rättigheter att publicera min konst sådär! hahaha yes yes jag fly dom den blatte jag är ;)

2009-07-30 @ 00:25:32
URL: http://almicas.blogg.se/
Postat av: AlmiCa

haha nu kan jag stämma dig på miljoner muhahaha :D me skojja.. klart du får.. Men ska du inte skriva att du fick en KAKA också :| Haha

2009-07-30 @ 00:43:14
URL: http://almicas.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits