Felhörning igen

Dags för en felhörning igen. Satt och lyssnade på radion i morse och hörde en låt som jag alltid hör fel på. Jag vet hur texten går, kom igen låten har till och med ordet Animals i titeln.



Aja. De sjunger: I want to live like animals. Careless and free like animals.

Jag hör: I want to live like cannonballs. Careless and free like cannonballs.

Alternativt: I want to live like cannibals. Careless and free like cannibals.




Hur jag än försöker så får jag inte in Animals i texten. Vilket gör att låten blir jävligt skum för mig.

 

Kommentar:
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAH! fan vad du får mig att garva kvinna ;D canonballs var roligt, men bäst var kattfelstavningen "kmitut". ;P HAHAHAHAHAHA!

2009-07-09 @ 12:57:43
Postat av: pelle

och det där var jag ;P


Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits