Det är onsdagskväll

Har precis kollat på Miss Marpel och ätit havreflarn. Kan man bli mer vuxen? Det är inte ens vuxenpoäng på de sakerna, utan snarare pensionärspoäng. Men fan vad det är skönt att vara pensionär. Det tror jag att jag ska bli när jag blir stor.

Nåväl, nu har jag tråkigt. Vad gör Anna då? Joo, hon gör något helt meningslöst som hon har gjort tidigare.


SMS Utmaningen
1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
4. Fråga 1 - första meningen i första sms:et
5. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v
6. Utmana ett par personer

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Det var min ficka som gjorde XD

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Nej, inget stressande.

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Hur kan du gottgöra detta?

4 Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?
Haha, smidigt sätt att byta ämne.

5 Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Bedjande är inte min starka sida ;p

6 Vilka ord skulle du säga till Gud om du träffade honom?
Please lead me into the dark side

7 Vad vill du höra mest av allt?
Help me mistress ;)

8 Vad kommer bli dina sista ord i livet?
Tågbyte i E-tuna...

9 Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
Det är det sista du får av mig idag.



Egentligen ska jag utmana och sånt, men vem orkar med det liksom.

Kommentar:
Postat av: pelle

HAHAHAHAH!

Vissa av svaren blev ju klockrena!

Postat av: Anonym

Haha, du känner mig. Jag orkar alltid...varför arbeta? ;)



1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?

Jag vill prata med dig ikväll, viktigt, så kom hem en halvtimme tidigare.



2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?

Kom på mig själv att jag satt och spejsade ut helt och hållet.



3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?

Ring "046xxxxxx"



4 Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?

Kan du säga var du är?



5 Vad skulle du skrika om du vann en miljon?

Var är du?



6 Vilka ord skulle du säga till Gud om du träffade honom?

Du har mat hemma för idag och imorgon + mjölk



7 Vad vill du höra mest av allt?

I has 200g ostburgare och pommes :)



8 Vad kommer bli dina sista ord i livet?

Jag har mat hemma



9 Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?

Hi lilly it's cans wanna hang out sometime this wek miss you :)

2009-07-02 @ 15:08:14
Postat av: pelle

Föresten, "Miss Marple"? :P

Jag ser att du försvarat dig, men jag vet inte om det hjälper. Min bild av dig har helt ändrats!

2009-07-02 @ 15:14:51
URL: http://pellespersonliga.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits