I'm back

Jag har varit borta i några dagar nu. Allt har sin förklaring även detta.

Den bästa förklaringen till detta är att jag har varit förbannad. Svårt att inte vara det när man blir anklagad för att vara en gold digger av sitt ex. Så vitt jag vet har jag inte dejtat en äldre man med Ferarri den senaste tiden, så den anklagelsen är ganska skrattretande. Men det är svårt att itne bli lite sur i alla fall. Fast nu är det överspelat.

Sen har jag gjort klart en essä. Vi får se om jag får den godkänd bara.

Sen har vi planerat vår mässa. Min lilla mässgrupp ska visa upp vårt chokladcafé och så får vi se hur det går i morgon.
Därför var vi ute och köpte typ på Väla. Och vi hittade två snygga bruna tyger som jag tror kommer funka väldigt bra i vår monter.

Sen blev jag utskälld av busschaffören på väg till Väla. Hade glömt att säga till att jag skulle ända dit och det råkade vara utanför stadszonen. Därför stannade bussen på hållplatsen innan Väla och chaffören slängde sig bak i bussen. Sen fick jag en ganska rejäl utskällning där meningar så som "du brukar tjuvåka, du har gjort det minst två gånger". Slängdes fram. Vill poängtera att jag åkt buss till Väla en gång det senaste halvåret. Men i alla fall. Jag gick fram och betalade det som jag missat. 3.20. Busschaffören skällde ut mig för att jag "tjuvåkt" för 3.20. Dags för Skånetrafiken att göra något åt sina bittra chafförer för detta vara bara patetiskt.

Nae. Nu är det dags för mig att göra lite grejer till mässan i morgon.






Kärlek


Kommentar:
Postat av: pelle

Kanske att du borde träffa en gentleman med Ferrari? Vore inte det något?


Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits