Jag är en sån där...

Jag skriver en essä, vilket jag egentligen borde ha gjort för flera veckor sedan. Men de som känner mig vet, eller ja jag vet inte om ni vet, men jag tenderar på att vara en sån där person som inte gör något om det inte är så att jag är stressad.

Jag har haft den lugnaste jullovet. Vilat upp mig, njutigt av lugnet, gått promenader och bara gjort inget. Vad jag borde ha gjort var istället att plugga. Men nänä, så länge Anna inte är pressad så blir det inget gjort.

Vet inte om detta är en dålig eller bra egenskap. Vet bara att det inte alltid är till en fördel.


Motivationen är inte på topp dock. Lalalalalala. Nae, nu ska jag fasiken ta och skriva allt! Så det så!



Kommentar:
Postat av: pelle

Men Virre Mars är ju viktigare än alla essäer i världshistorien ;D

Postat av: pelle

Då säger vi så här, Anna. Eftersom du tycker 10 000 är lite så kan jag få de om du vinner någon gång? ;D haha.



nä, men jag förstår hur du menar. Tio tusen räcker inte långt egentligen. Men det är ju en resa i alla fall om man har tur.

2009-01-06 @ 16:11:07
URL: http://pellespersonliga.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits