Do I really love weekends?

Nae, gott folk, vet ni vad?

Jag borde städa, inte i natt alltså utan bara allmänt.

Varför är det just helgen som skapar mest disk?
Finns det någon skum vetenskaplig förklaring varför jag alltid måste diska som bara den på måndagen? En vanlig vecka har sju dagar, fem av dem är inte helg. Under dessa fem skapas minder disk än det görs under en av helgens dagar. Någon som har en förklaring? En avhandling kanske?

Kanske dags att krypa ner i sängen och sussa lite?

Men först en liten dagens roliga, bara för att jag är på humör...





Kommentar:
Postat av: pelle

HAHAHAHHAHAH!

Bäst klippet jag sett på skitlänge!

Postat av: stefan

Instämmer från föregående talare!

2009-01-20 @ 19:49:30
URL: http://stefanlarsson.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits