Bokrea

Snart startat bokrean!

Det innebär att jag på tisdag kommer att stå att trycka på dörren till bokhandlarna klockan 7. Egentligen hade jag hellre varit hemma i Norrköping och gått på bokrean.

Men men, bokhandlare är ju lika vart man än kommer.

Nåväl. Inför bokrean arbetar jag på två olika sätt. Å ena sidan planerar jag att inhandla vissa böcker, fast å andra sidan är det ju så mysigt att strosa omkring och leta böcker. De bästa böckerna brukar ju finnas lite smått gömda. Jag hoppas på att hitta några riktigt fina pärlor i år. Har bestämt mig för att hålla mig under 1000 kr, i alla fall under tisdagen. Känner jag mig själv rätt så kommer jag smyga mig ut under resten av veckan också och fånga fler böcker i mitt nät.

Det största problemet inför nästa vecka är dock var jag ska placera alla de nya böckerna jag inhandlat. Alla som har varit hemma hos mig har sett mina överfulla bokhyllor, och det är bara här i helsingborg. I Norrköping är också hyllorna överfulla. Kanske tar ett kort senare som visar mina överfulla bokhyllor. Men nu...


Kommentar:
Postat av: pelle

Under 1000 spänn!??!! Hur mycket brukar du handla för, kvinna!?

Postat av: Johan - Uppdrag Singel

118 100 var ingen dum idé. får bli nästa steg. =)

2009-02-21 @ 20:31:10
URL: http://usingel.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits