Evighets Uno

En fantastisk spexhelg tog slut under gårdagen.
Så jag kom hem och sov lite. Eller snarare, jag sov mycket... :)

Men helgen har bestått av allt från skrattattacker (dock inte så många som ajg trodde det skulle bli...) till Alfapetspelande.
Fredagskvällen började spenderas på Campus där jag och fem andra spexare i några timmar väntade på att bli upphämtade. Övriga spexare hade redan blivit utslussade till stugan mitt ute i vildmarken. Kvällen flöt på bra och alla verkade ha riktigt kul.

Lördagen blev riktigt bra den med. Alfapet-spelandet var på topp. En bild av det fina brädet med improviserade ord - "så länge man kan motivera så kan det fungera" - kommer upp så snart jag har fått den.

Men en sak är säker. Uno är ett evighetsspel och jag tror inte det har gått någon minut utan att någon spelat det kortspelet någonstans. Jag har insett att om man har riktig tur så kan alla får Uno samtidigt, men spelet kan fortsätta i timmar efter det ändå. De magiska korten så att säga.






Ah, men dags att ta sig an ICA Oj besöket. Önska mig lycka till. Slänger upp lite bilder senare.

Kommentar:
Postat av: pelle

Nu kan man ju knappt bärga sig efter bilden, yo! Du får speeda på på den fronten ;D



och du, det gör inget - tack ändå!;D


Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits