Skicka gärna konstiga klipp till mig

Haha. Jag skrattar så jag gråter. Älskar att få konstiga klipp, men nu börjar detta gå över gränsen.

Allt jag kan säga är att monologer i porrfilmer borde bli bättre. Fick nästan precis ett klipp.
Självklart måste jag stilla min nyfikenhet. Det jag hör är världshistoriens sämsta monolog.

"It's hard to live at my dad's house because I can't be the slut I wanna be"

Ett stort och markerat VAFAN?! förtjänar den porrfilmsskaparen.




Någon som har märkt att det börjar bli lite väl mycket porr i min blogg nu... Detta går inte för sig. Jag som ska vara pryd :P. Var glada att jag inte lade upp klippet i alla fall.

Kommentar:
Postat av: L

Haha, jag tror det är bäst om du inte lägger upp klippet. Hennes fjortis idioti hade säkert dödat för många av våra hjärnceller :P

2009-04-23 @ 18:20:28

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits