Premiär igår :)


Engelsmännen, med Lord Nelson i spetsen planerar hur de ska återfå den eftertraktade Måttenheten Ej Tillgänglig För Engelsk Räkning


Premiären gick prima. Publiken skrattade och det blev omstarter. Scengångarna verkade ha roligt på scenen och det var en allmänt bra stämning.

Tycker att ni absolut ska gå och titta på oss nu när ni har chansen. Det finns ett antal biljetter kvar.
Och som man brukar säga: Skynda, skynda!

Efter detta hade vi en fantastisk sittning. Alla lite småtrötta, slite men ändå hade de entusiasmen och glöden kvar. Mycket sång. En och annan Lambo, bland annat på mig, för vad vore en premiärsittning utan en Lambo på Spexmästaren? (kom-ihågbar dagen efter kanske :P). Sen var det att sitta i en stor fotölj och bara snacka, mys.



Vad jag har roat mig med under den tiden alla varit effektiva inne på Dunkers?

Well, utanför logen så har lite folk målat en gigantisk tavla på en vägg. Den är jättestooor och smyger man omkring så kan man hitta lite roliga saker som folka har målat och skrivit.





Kolla Vad SVERKER har gjort


We killed the rabbit! Mohahaah




Och min personliga favorit


It's not a sheep. It's a fluffy dog!

Kommentar:
Postat av: L

sjukt bra föreställng!!! Kanske kommer till slasquen med ngn stackars bortglömd sate till kompis...

2009-04-04 @ 19:28:53
Postat av: pelle

Om (NÄR!) jag blir känd så känner jag dig, Anna - var så säker. Så visst får du känna mig. Men framgång kommer ju bygga på dig, jag känner det på mig.

Postat av: pelle

Hur gick det med spexveckan? Eller är den inte över än kanske0 :P

2009-04-06 @ 18:01:32
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: FRIDAÖAAÄAÄA

hahah gud vad söt den sista var :D

2009-04-07 @ 12:14:08
URL: http://fridaosv.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits