Jag är körd :P

Kunde inte låta bli att göra det här testet, som jag förövrigt hittade hos Mr P.


Uppenbarligen hamnar jag långt ner i helvetet. Bara två steg från att träffa självaste herr Lucifer. Äntligen har jag något att jobba för...

Tur att jag är född katolik (vad skulle min mamma säga nu :s) så att jag kan gå och bikta mig någongång någonstans och får komma in i himlen igen. Men kom igen, hur stor är chansen?

I'll bet you, that I can combine all the seven sins... Wanna play? ;)



The Dante's Inferno Test has banished you to the Seventh Level of Hell!


Here is how you matched up against all the levels:
LevelScore
Purgatory (Repenting Believers)Very Low
Level 1 - Limbo (Virtuous Non-Believers)Very Low
Level 2 (Lustful)Extreme
Level 3 (Gluttonous)Low
Level 4 (Prodigal and Avaricious)High
Level 5 (Wrathful and Gloomy)High
Level 6 - The City of Dis (Heretics)Extreme
Level 7 (Violent)Extreme
Level 8- the Malebolge (Fraudulent, Malicious, Panderers)Very High
Level 9 - Cocytus (Treacherous)Very High

Take the Dante's Inferno Test

Vill man veta vad nivåerna står för så är man välkommen att läsa HÄR. Rekomenderas verkligen.



Nu Dunkers och galna spexare. Sista riktiga föreställningen och i morgon är det Slasque.




Kommentar:
Postat av: L

Jag hamnade i "Sixth Level of Hell - The City of Dis" - jag hamnar visst alltid ett snäpp under dig i allt :P

2009-04-07 @ 23:56:34
Postat av: pellepelle

Jag reagerade på en sak här; är du katolik? VEM ÄR KATOLIK I SVERIGE!? ;P Men yo... grattis till dig!


Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits