slutna gnaga på min hjärna!

Nu har jag sådär skitont i huvudet igen. Sådär ont att det är svårt att sitta upp, sitta ner, ligga ner, stå upp.. det finns helt enkelt inget som är bekvämt.

Känns som om det är en liten gubbe som sitter i huvudet och gnager på hjärnan.

Inget hjälper.
Ipren har slutat vara intelligent.
Hur svårt ska det vara att hitta den där förbenade lilla gubben och klubba ner honom tills ahn blöder. Jag fattar ju till och med vart han är. I huvudet, i huvudet, i huvudet! Vart är iprenmannen när man behöver honom?

Sova funkar inte heller... Och att göra något som kräver iq är totalt uteslutet.
Titta på tv är det enda valet jag har... sing-a-long med martin stenmarck eller braveheart med mel gibson i kjol (vilket förövrigt är en ytterst överskattad film, vilket jag tycker om ganska många filmer...)

Martin stenmarck duger ganska bra, eller hur? oh ja


Kommentar:

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits