Happy freakin' Halloween!




Jag tänker spendera min kväll med att ta det lungt. I morgon blir det Lund, och sen får vi se om jag tar mig tillbaka till Helsingborg sen (vore ju roligt att sticka till Lollos inflyttningsfest...).

Kvällens tema blir ju självklart skräck. Film, serie, vad som helst...
Någon som har något bra tips?

Visserligen finns Saw IV på min dator (har fortfarande inte sett den, oops). Men jag och uppföljare har inte de bästa av förhållanden. Om jag själv får välja så tycker jag trots det att Saw II är den bästa. Why? Jo, för att jag hatar sprutor och inget skulle vara läskigare än att kastas ner i en grop med kanyler... usch, usch.


Kom på att jag gärna kastar ner lite folk i en grop med kanyler dock. Happy... Freakin'... Halloween!

I den kategorin finns människor som konstant upprepar ord... Gahh... Lär dig använda det svenska språket och investera i en synonymordbok för i helv...





Det läskigaste som hänt under dagen var dock när jag varit och handlat apelsiner. Varför ska alla med giganstiskt stora barnvagnar gå in samtidigt på Ica? Gör det i omgångar, gott folk. Vi kan väl testa den där principen då en person går ut ur affären och dår kan en gå in, annars blir det bara en lång väntetid för oss alla...






Kommentar:
Postat av: Lady

:) I din första mening använder du ganska flitigt samma ord.



Eller det var dig själv du retar dig på? jag kanske inte förstod.

Postat av: JB

Håller med dig. själv väntar jag med spänning när vintern slår till mot stockholm då man får höra alla dåliga ursäkter från sl varför inte bussarna och tågen inte fungerar. I tisdags var det isfrost på kontaktledningen och då kunde inte tvärbana åka i huvudtaget.



:-)

2008-10-31 @ 15:48:52
URL: http://www.modebloggarsuger.just.nu
Postat av: My, myself and I

Tack för att du uppmärksammat mig på mitt lilla hykleri, Lady =)

tyvärr var det inte det jag störde mig på... men iaf.

tack =)

2008-10-31 @ 16:32:41

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits