Sömn, ja tack

Jag kan inte sova. Fast jag verkligen, verkligen borde.

Det finns en lång lista på vad jag egentligen borde göra och inte borde göra.
- jag borde göra min miniessä om afrika.
- jag borde göra min hemtenta.
- jag borde hålla tyst ibland. Jag lyckas alltid klanta till det.

Jag borde och jag borde. Nu tänker jag fan inte borda.

Har jag berättat om min grannes musiksmak. Han lyssnar på rock (typ) och det är inget fel med det. Absolut inte. jag uppskattar det faktiskt, jag behöver aldrig ha min musik igång för att höra bra låter. Allt går genom väggen...
Är fruktansvärt tacksam för att han inte lyssnar på mjäkig musik som country eller dansband. Jag prisar gudarna för grannens underbara musiksmak :)

Nae, nu är det dags att försöka sova.

Afton!

Kommentar:

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits