Min gurka har smält...

Jag har varit lite borta de senaste dagarna. Jag är sjuk, om någon undrar. heh.
Perfekt tillfälle att vara sjuk. menmen, levde igenom en nästan olidlig dag igår med föreläsningar och improvisationsteater. Ytterst roligt, men såå tröttsamt. Kom hem vid 18 och däckade. Vaknade och kollade på Scrubs, perfekt att titta på när man är sjuk. Förutom att jag inte kan skratta utan att dö av en hostattack.

Funderar på att outsourca min hemtenta. Någon som är sugen på att ta på sig jobbet?
Jag betalar bra. Tänk bara på att det kan finnas förkylningsbacillusker på sedlarna...

Dessutom, man vet att man inte har hunnit laga mat på ett bra tag när man kommer hem och upptäcker att gurkan i kylskåpet har smält. Tydligen så kan gurkor förvandlas till grönt vatten om man låter dem ligga för länge. Gör inte det.

Nae. Nu tänker jag sova lite och sen möjligtvis plugga lite.



Lite förkyld och hostande Kärlek till er





Kommentar:
Postat av: L

Jag beklagar den tragiska förlusten av din gurka, men om det ger dig någon tröst ska du veta att din chili choklad glass alltid kommer vänta troget på dig...

2008-10-16 @ 20:34:11
Postat av: Matilda

Haha jo, been there done that. Min pojkvän Alfons kramade ur vår gamla gurka i förrgår som om det vore en disktrasa.


Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits