Bloggpaus? nae, jag bara är sån...

Ja, jag vet... Jag har inte bloggat på ett tag... Skulle kunna skylla på att jag kör en blondinbella-paus, men det gör jag itne. Jag kör bara en annaharintetid-paus.

Men efter imorgon... efter imorgon när jag gjort klart min hemtenta och har en veckas ledig tid. Då banne mig ska det bloggas. Jag kommer inte vet vad som har hänt med mig, jag kommer spendera all min tid här inne på bloggen funderandes på inlägg som ska skrivas. Nae, jag trodde inte ens på det där själv.

Fast jag kan lova att berätta mer om min utvärdering av min telefonbok och hur jag kopplar det till njurar. Men först ska jag hålla mitt löfte och skriva klart min hemtenta.

Ciao!

Kommentar:

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits