apelsiner, apelsiner, apelsiner

Var inne på Ica förut och inhandlade tre fina apelsiner. Fantastiska frukter, må jag säga. I affären är de så vackra och de tittar uppskattande på en och bara ropar: ät mig, ät mig!

Och jag köper apelsiner, varje gång köper jag några apelsiner. Sen går jag hem lyckligt ovetande om mitt stundande öde.

Väl hemma sätter jag mig ner och tar upp en apelsin. Det är nu problemen kommer. Hur tar man sig in i en apelsin på bästa sätt?

Jäkla bunker-apelsin, helt omöjligt att ta sig in i.

Jag har bottats med den i typ en kvart, men ack så god den är när man väl får äta den. Men man blir klibbig av apelsinskalet. Jag vill inte massakera den med en kniv... Livet är svårt. Men när man väl får äta den... mums.

Fast nu stirrar dess kompisar hånfullt på mig. Tror jag ska stänga in dem i ett skåp eller något, så jag inte bli attackerad i kväll - attac of the killer oranges! (det skulle väl bli en bra skräckis?)




ser ni hur den hånar mig?

Kommentar:
Postat av: Anonym

Apelsiner är underbara, söta och runda ;)



Men Anna min kära, vill du inte komma till mitt julparty i år?

2008-10-31 @ 19:13:20
Postat av: pelle

Cool apelsin, är det du som målat på den? Haha. Apelsiner är faktiskt jävligt gött. Jag äter det på tok för sällan, vilket är synd!


Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits