Vilken smurf är du?

Jag är inte ett jätte stort fan av smurfarna. Man jag kan inte låta bli att skratta lite när jag kommer in på en sån här sida. Testa att gå in och kolla runt lite. Hur mycket saker kan man egentligen göra som föreställer smurfarna?

På tal om smurfarna. Är det ingen annan än jag som har undrat var smurfarna kommer ifrån. Det finns en smurfkvinna i byn och det kan ju inte bli så roliga personalfester...


Eftersom detta är viktigt så wikipediar jag det och sedär... det finns bara en smurfkvinna. Bäbissmurfen kom förövrigt med storken... Kul liv de manliga smurfarna måste ha...

Men i alla fall. På smurf- sidan kunde man göra ett test och se vilken smurf man liknade. Jag kunde inte motstå... Nu kan jag för evigt säga att jag liknar:


Ni vet vad som gäller... Klicka på bilden för att komma till testet.
Gör testet och berätta för mig vem du blev... heh





Blå kärlek på er alla!


Kommentar:
Postat av: Anonym

jätte fin blogg du har.. .. I love it..

ps: ja.. älskar bara egypten.. :D


Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits