Ska man känna alla på sin msn?

Jag har gjort det här förut och jag tänkter göra det igen.
Sist studerade jag min telefonbok utifrån vilka jag trodde skulle
donera en njure till mig.

Nu tänkte jag ta mig en titt på min msn. Fast jag skippar njurdiskussionen den här gången i alla fall.

Jag har officiellt 169 personer på msn.

Av dessa är:
97 stycken killar
67 stycken tjejer
5 stycken obestämbara

Av dessa 169 stycken så pratar jag med kanske 20 stycken. 80 stycken vet jag inte ens vilka det är längre. Och de fem obestämbara kan jag varken placea i tid eller rum... eller kön för den delen.

Vet inte om jag vill studera de där två andra siffrorna. 97 killar jämfört med 67 tjejer... är väl inte en så farlig skillnad eller?
Kanske inte bör studera den djupare....

Vill poängtera att jag haft min msn sen jag var 14 (2001) och bara tagit bort sisådär 50 stycken personer genom årens lopp. Kan det vara dags att rensa upp igen? Fast det kommer bli så ensamt då...


Hmm...






Kommentar:
Postat av: pelle

Jag undrar mest över de "5 obestämbara", berätta mer om de :P

Postat av: L

Håller med: vad är det med dessa obestämbara? Men sen är det klart att de nog inte finns ngn som har koll på alla sina msn kontakter, skulle vara alldeles för mycket jobb...

2008-11-25 @ 19:48:56

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits