Studio 54 :)


Bild lånad av
Studio 54


Ikväll är det party hemma hos allas vår kära Åsa.

Temat är, som det syns ovanför, Studio 54.
Så nu försöker jag tänka ut en snygg 70-tals frisyr.

Om inte alla vet vad Studio 54 är för ställe så kan jag berätta det. Om man redan vet så kan man ju låta bli att läsa.
Studio 54 var en legendarisk disco-klubb som låg på Manhattan, mer specifikt 254 West 54th street.
Hade sin storhetstid under 70-talet och besöktes av alltfrån Mick Jagger till Liza Minelli.

Om kvällens fest ska gå i sann Studio 54 anda så kommer värdinnan att hävda att festen drar in mer pengar än maffian och sen kommer en razzia att genomföras. Därefter åker hon dit för skattebrott och avslutar det hela med att hålla en fest som anspelar på hedonism. =P


Men nu är det dags att läsa lite till, så jag kan fixa min essä i morgon och sen blir det att rusa iväg.
Gissa vem som kommer få skoskav? Ja, det är jag.


Kärlek

Kommentar:
Postat av: pelle

Nä, men vilket roligt tema. Hade du skoj?

Postat av: L

Hoppas du hade kul. Vi får sticka dit tillsammans nån annan gång.



Love

2008-11-09 @ 12:11:23
Postat av: pelle

Vi kräver uppdatering!

2008-11-09 @ 20:04:05
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: pelle

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

2008-11-10 @ 19:03:55
URL: http://pellespersonliga.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits