Me in hemtentaland

Nu sitter jag med två hemtentor. En om historia som ska vara inne på fredag och som ska bestå av minst 900 ord. Den andra ska vara på 7-8 sidor och ska skrivas utifrån ett storytellingperspektiv och Trolleholm.

Varför hamnar jag alltid i ett hemtenta-träsk?

Vissa säger att de aldrig får hemtentor, men så känns det som om jag sitter med en varje vecka. Är jag fast i något konstigt alternativt universum där hemtentor är människors sätt att visa känslor på...

Men jag har i alla fall fått min fina bok som jag har väntat på i evigheters evigheter. Jag älskar Akademibokhandeln Frescati i Stockholm. Beställde boken i torsdags och de bara skickade ner den supersnabbt. Så nu har jag 1200 sidor historia att se fram emot =).

Nae, dags att börja skriva hemtenta. Annars blir jag aldrig klar och det måste jag bli. Min planering för de följande dagarna ser ut som följande:

Ikväll: 18:00 till 23:00 skriva på historiehemtentan

I morgon: 9:00 till 14:30 skriva på storytellinghemtentan i skolan
15:00 till 20:00 jobba
20:ochnånting till 23:00 skriva historiehemtenta

torsdag: 8:15 till 10:00 föreläsning
10:00 till 15:00 jobba
16:00 till 17:00 SI-station
17:30 till 23:00 skriva historiehemtenta

Det enda problemet är att jag inte vet när jag ska äta.. Men det är ett problem som jag får ta när det kommer.
Någon får gärna laga mat till mig och komma förbi... alltså, jag skulle inte säga nej... absolut inte...




Joina mig gärna i hemtentaträsket.

Kärlek

Kommentar:

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits