En idiotisk konversation - efterlyser Kalle från Höör

Ikväll spenderas tiden med L och givande konversationer flyger.

L läser min blogg (juli 2005) och frågar:

L: Vem menar du när du skriver Han?
Jag: Du vet han från Oxie.
L: Vem från Oxie?
Jag: Du vet han, han. Du vet Han!
L: Vem?
Jag: Ja du vet Han från Oxie. Han, han, han, han *pekar på L*
L: Ka... Kalle?
Jag: Kalle!
Jag och L: Kalle från Höör!!

L: Oh... idioten från Höör.


Statusuppdatering
23:20:
Har precis fått höra att Kalle från Höör lever och numera spenderar sin tid på Stockholms gator.
23:21:
Tydligen sjuksköterska också...





Dessutom har L slängt fram ett vad som betyder att jag kan tjäna 1000 svenska kronor. Efter en diskussion om enorma konstiga mail skickade från ex-pojkvänner vill hon att jag testar något...
Vet inte om jag ska genomföra vadet. Är det värt 1000 kronor att göra det?

Kommentar:

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits