En felhörning till

L läste mitt fina inlägg om felhörningen jag gjort till Tommy Nilssons låt Öppna din dörr.
Därför valde hon att erkänna det fatala misstaget hon själv gjort i sina unga år.

Pugh Rogefeldt fina låt Små lätta moln har fått en helt annan betydelse för henne.

Små methadone ser jag på din himmel, din himmel som är blå...

Psykadelisk skulle jag nog snarare kalla den, och inte blå...
Men vad är en felhörning i Annas perfekt galna värld? Om inte alldeles, alldeles, alldeles underbar...


Men nu är det dags att skriva essä på följande:
du ska skriva en essä (600—800 ord) där du försöka diskutera hur Luther och Machiavelli på olika sätt ät typiska för reformation och renässans.


Önska mig lycka till... om inte annat så ge mig lite metha... eller jag menar lätta moln.






Glömde ju nästan slänga in ett klipp, ni måste ju höra originalet...





Kommentar:
Postat av: pelle

Haha, methadone? Klockrent!



Jo, jag tänkte att de "onämnbara" var tvåköniga eller något, kankse;D

Postat av: pelle

Haha, methadone? Klockrent!



Jo, jag tänkte att de "onämnbara" var tvåköniga eller något, kankse;D

2008-11-26 @ 23:40:14
URL: http://pellespersonliga.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits