Är han otrogen eller?

Jag vet inte vad jag ska tycka faktiskt. Räknas det som otrohet när man har ett förhållande med någon i en virtuell värld?

Har provat på Second Life (man måste ju göra det, bara för att liksom) och tydligen kan man göra de mest sjuka sakerna. Och jag får väl erkänna att jag var nyfiken också och att jag faktiskt testade nått knäppt under mitt cyber-life... haha... (kan även säga att jag tröttnade ganska fort på SL)

Men fortfarande så handlar det ju om en liten animerad avatar som springer omkring på en skärm...



Och det här med att hon kom på sin man med att ha sex med en annan kvinna... i ett dataspel... Men vafan kvinna, han har gift sig med dig. Låt honom leva ut sina fantasier i ett dataspel. Bättre det än att han gör det i verkligheten.





Eller är det bara jag som tycker att det här är en knäpp kvinna...?

Kommentar:

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits