The Hills - nae säger jag bara

För några dagar sedan skrev jag om Tokio Hotel och då undrade jag varför alla bloggare skrev om dem. Nu har något förändrats. Nu skriver var och varannan blogg om programet The Hills.

Varför i hela friden gillar alla The Hills?

Jag fattar återigen inte grejen.
Har tittat på serien några gånger, för typ ett år sedan (när den började sändas på MTV). Tänkte att det kanske blir bättre om man ger den några chanser... Men gillade den inte då och gillar den inte nu. Serien är inte bra, dessutom är stora delar av den fejk. Ja, flera av deltagarna har gått ut och sagt att vissa avsnitt är helt uppdiktade. Det kan ju betyda att tjejerna är jättebra skådespelerskor, fast jag tror inte det. Sen ska vi inte tala om hon-vad-hon-nu-heters klädkollektion...

Min stora konspirationsteori är att The Hills har blivit alla bloggares (läs: tjejbloggare) favorit på grund av att en bloggare börjar skriva om serien. sen måste alla bloggare värda namne (nääää) skriva om serien också och självklart tycka att den är det bästa som finns. Gissar på att de flesta inte gillar serien värst mycket, det är i alla fall inte den bästa tv-serien som finns, utan att de skriver som alla andra bara för att...

Nae. Jag gillar inte serien, säg vad ni vill.
Skulle hellre aldrig skriva att jag gillar den, bara för att alla andra skriver att de gillar den.






Kommentar:
Postat av: renata

jag älskar the hills. jag ääälskar the hills. jag vill ha sex med tvn varje gång jag ser den!

nä ok, det stämmer kanske inte... men jag gillade den i början! faktiskt!

Postat av: Jenny

haha okej :P vad hittar du på, sover kanske? :)

2008-03-26 @ 00:40:37
URL: http://medany.blogg.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits