Underbara kommunikation

Visst blir man glad av människor som är enkla att prata med?

Den senaste tiden har jag kommit på att det är meningslöst att omge sig av människor som inte förstår sig på kommunikation. Ni vet, sånna där som inte riktigt fattar vad man säger till dem. Eller de kasnke inte riktigt vill fatta. Men i alla fall... Livet blir så mycket enklare om man faktiskt kan prata.

Sen finns det människor som man bara känner en tillit till och som man vågar berätta saker för, även om det är pinsamt.

Tack för att ni finns.
Vet ni inte vilka ni är så fråga, jag berättar mer än gärna =)

kärlek

Kommentar:
Postat av: Anonym

jag har hört att jag är enkel att prata med ;) hihi

2008-06-03 @ 23:07:40

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits