Tada! jag är tillbaka

Tjenahoppsan!

I'm back! Inte riktigt i Terminator-termer, men nästan.

De senaste två dagana har varit småstressade, men ååh så roliga. Igår hade vi en jättebra och givande "kurs" om publiksäkerhet. Sjukt kul. Lärde mig massor viktigt, och även lite annat. Det blev inte någon första-hjälpen, men det vi fick höra var super.

Allt från katastrofer i Minsk till hur man lyfter folk till diket. Tror till och med jag fortfarande kommer ihåg några av de där dikessignalerna. Hehe. Det är lite synd att jag inte få chansen att testa på vissa av de sakerna jag har lärt mig in real life. Men man kan kanske ta och smyga sig på ett jobb i diket. Mohahaha. Eller inte.

Nae, Jag är supertrött. Dags att sova gott folk.

"Det regnar mycket mindre däär borta"

Kärlek

Kommentar:

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits