Jag hatar...

Härmed utser jag Swedbank till dagens toalettrulle (för att de används bäst till skit).

Jag är lite arg.

För fyra veckor sedan beställde jag ett nytt bankkort.

För tre veckor sedan skulle jag gå och hämta det på bakkontoret. Tydligen var hade de så slängt kortet. Beställde då ett nytt. Skulle skickas till Helsingborg.

För två veckor sedan var jag nere i Helsingborg. Inget kort. Kanske ligger och väntar på mig nästa gång jag åker ner... Hoppas.

Idag kom jag in i min lägenhet. Vad ser jag? Inget bankkort i alla fall.  Nu börjar jag bli trött.

Swedbank har tydligen visat upp ett bra resultat. Då kan man ju tänka sig att de skulle kunna skicka ett litet plastkort till en av sina kunder. Men icke sa Nicke.

Anna har inte mycket kosing uttaget, tacka gudarna för att hon har päron som kan rädda henne.  Det enda positiva med detta är att jag har lyckats spara pengar...

Ingen kärlek idag, bara hat.

Kommentar:

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits