Snuskiga julklappar - köp en redan idag...

Fick den sjukaste julklappen idag. Ja, jag öppnade mig, kunde inte hålla mig. Men min moral hör inte hit, eller snarare hade min höga moral förstört syftet med julklappen tror jag.

Genom åren har jag fått en piska, ätbara godisar i allehanda former. Själv har jag gett bort snuskigheter så som en stressboll i form av en penis (tyvärr kom den bort i poste, skit också) och ätbara trosor med smak av pina colada. Så nu är det väl så att jag får igen. bkgrunden till detta måste jag väl berätta är att jag och L har en fantastisk tradition där vi ger varandra snuskiga julklappar.

Rädslan kröp på mig i mitten av november då L nämnde orden "Jag kanske ska köpa en lädermask" och "julklapp" i samman mening. Fast i morse fick jag min julklapp med varningen: "Du kanske inte ska öppna det på tåget dock".

Nåväl, jag öppnade när jag kom hem. Jag har inte skrattat så mycket i hela mitt liv. Innanför det oskyldigt rosa pappret fanns något helt fruktansvärt sjukt. Vem tillverkar sånt här?

Nu undrar ni kanske vad det var för något. Well... Heh.

Cock O'lada. Tropic Erotic diet drink. Refreshing soft drink with pina colada, lychee- and coconut flavour.

Cock O'ladan finns i en fantastisk förpackning. En rosafärgad metalltud med en skruvkork i form av ett ollon som innehåller 190 ml fantastisk dryck. På baksidan finns självklart en varningstext där det med versaler står: this is not a sextoy. Nähä! Jag ska inte ens försöka läsa innehållsförteckningen...


Är det så att du är sugen? Klicka på bilden då.


Självklart kan jag inte skriva om detta utan att själv ha smakat denna fantastiska softdrink. Jag kan poängtera att jag skruvar av penis-kapsylen. Vissa saker gör jag bara inte. Jag har vissa gränser, faktiskt...

Bland det äckligaste jag har smakat, sött och sliskigt. Men vad kan man förvänta sig av tyskarna?Tar inte många sekunder innan man börjar må lite dåligt och det känns lite konstigt i kroppen.

Den får en avbruten sexakt av fem orgasmer som betyg.

Instruktionerna är roliga. Skulle lägga upp en bild om ajg hade en som blev tydlig och bra. Fast jag kan läsa instruktionerna för er istället...

1. Pull ring
Mellan korken och själva tuben ahr de satt en ring som man måste ta bort innan man kan ge sig på det smått äckliga innehållet.

2. To open push and pull
Om man drar i korken så öppnas spärren därinne och innehåller i tuben kan komma ut genom... ja.. bara titta på bilden ovanför så fattar ni.

3. Pass to mouth
Tydligen så ska man dricka detta genom munnen...

4. Enjoy
Smakar inte gott så det blir svårt. Men försök gärna.




Det jobbiga är nu att jag inte har inhandlat Ls julklapp. Tävlingsinriktad som jag är så måste jag självklart köpa något som är lite värre än denna cock O'lada. Detta blir en spännande jakt. Fast finns det något som är värre än detta?
Okej, det skulle vara lädermasken... Hehe


Dags att göra något vettigt istället...Förresten, jag fick två. Så om det är någon som vill komma förbi och smaka...



Snuskig Kärlek


liten uppdatering bara. Kolla på bilden. Läs texten. Vad menar de med att det är en unisex gift? passar den verklien både tjejer och killar. Hmm... Jag fattar inte.

Den som kan ge mig ett bra svar vinner ett pris, faktiskt. kanske...

Kommentar:
Postat av: Renata

HAHAHAHHAAHA jag dööör jag vill också ha en sån!!

2008-12-17 @ 22:25:05
Postat av: Sara

Åh, jag hade gärna läskat mig med en cock-o'-lada, speciellt nu nr ensamheten börjar göra sig påmind häruppe i norr, roar!



En portabel sexgunga kanske att festa i lampkronan? Ett komplement till vilket studenthem som helst!

Postat av: Sara

Festa kan man helt klart göra med den, men tänkte snarare att man fÄster den. :)

2008-12-18 @ 10:19:37
Postat av: L

Erkänn du tyckte om den! Merry Xmas dear, I'll be looking forward to your present too :D

2008-12-19 @ 12:18:02

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits