Män i svarta trikåer

Darth Vader-kåtheten har slagit till igen.

"Vi hade ett StarWars - maraton"

Orden fick mig att spärra upp ögonen. Vavavavavavava? Fick inte jag vara med alltså?

Detta går inte för sig. Så det var bara att slänga in ett maraton. Fast vill poängtera att jag endast tittat på de 3 filmerna där Darthan har sina finaste kläder. Mmmm... mums för svarta trikåer.


Oh, I'm soo in lööve.




I find your lack of faith disturbing

The Force is strong with this one

I am altering the deal. Pray I don't alter it any further



Jag gillar Batman också, fast ingen kåthet där ännu...



Och självklart har ni nog redan sett denna och om ni inte har det - fy på er!








Kommentar:
Postat av: pelle

Alltså, videoklippet. Vilket jävla jobb han måste ha lagt ned!


Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits