Anna har investerat :)

Anna har blivit med abonnemang :)

Ja, då var det äntligen gjort. Har haft samma nummer sen jag gick i trean och var 9 år gammal. Det tycker jag är bra gjort. Grejen har varit att jag har haft kontantkort sen den dagen min pappa gav mig min första mobil - en Motorola - och öppnade en helt ny värld för mig.

och idag blev jag med abonnemang. Man kan säga att ett av mina sista band till barndomen nu är klippta. För det är ganska vuxet att ha abonnemang, tycker i alla fall jag.

Sen köpte jag även en telefon också.
Genom åren har jag haft ett antal mobiler. Min första mobil var en stor Motorola och sen har den följts av minst en till Motorola, några Nokia, två Simens och senaste i raden var en Samsung. Men nu är Samsungtelefonen utbytt mot en sprillans ny Sony Ericsson :) Det behövdes kan jag säga. Den senaste tiden vet jag itne hur många gånger jag tappat den stackars samsungen i golvet - knappar har ramlat bort och kretskort har flugit (nja inte riktigt flugit men i alla fall). Så nu är det dags att Samsungen får den vila som den verkligen förtjänar.



Den fina mobilen som nu ligger i mina händer är denna:

Come to mama!



Ah, vilken skönhet.

Nåväl. Det är dags att sätta sig och skriva en essä som skulle ha varit inne redan den 19 december. Men jag har till klockan 00 i natt på mig att skicka in den. Senast nyår var det ;)



Kommentar:
Postat av: pelle

Abonnemang är faktiskt de högsta av alla vuxenpoäng man kan få. Grattis säger jag bara. Snart är det väl min tur.

Postat av: pelle

Abonnemang är faktiskt de högsta av alla vuxenpoäng man kan få. Grattis säger jag bara. Snart är det väl min tur.

2008-12-30 @ 19:23:07
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Hinken

Gott nytt år Anna !!

2008-12-31 @ 02:37:23
URL: http://wwwhinkens.blogg.se/
Postat av: L

Haha, jag har redan haft abonnemang men tycker det är lättare med kontantkort. Har jag gått bakåt i utvecklingen? XD



Love

2009-01-01 @ 13:17:46
Postat av: camme

E du nöjd med den? jag valde melan den å W 902. blev W 902. Men jag har ännu inte blitt riktigt kär ännu

2009-01-09 @ 12:40:24
URL: http://cammeee.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits