Jag ska mysa i alla fall

Vill ni ha receptet på Bengts grlödgade glögg så klicka på bilden.

Ikväll är det glöggmys. Alla är självklart supervälkomna, inte hem till mig men till Villan.
Det blir visning av spex och mys. På tal om mys... måste hitta min tomteluva... aja. Det fixar sig.

Sen i morgon blir det en tripp till Göteborg. I mina tankar skulle den trippen vara som en paus i mitt annars späxkade schema, men icke. Hela dagen är full av föreläsningar och hotellbesök. Fast det ska i alla fall bli skönt att komma bort från den här vardagslunken. Även om jag inte har gjort klart det jag skulle ha hunnit än, men det löser sig till helgen... (håll tummarna för mig)

Nu har jag gått omkring och stört mig på en sak mer än en vecka nu. Men nu tänker jag mysa istället. Alla dessa rundor fram och tillbaka är slut nu, inget mer anklagande och inga fler ursäkter. Jag är klar och tänker bara bry mig om mig själv framöver. Fast först och främst ska jag glöggmysa.




Kärlek

Kommentar:
Postat av: L

Åh din glöggbild ser helt uuunderbar ut! Kan vi inte mysa ner med lite sånt om D. kommer förbi ^^



Love

2008-12-03 @ 21:10:20
Postat av: Me, myself and I

Det ligger lite glöggmix (mandlar och russin på mitt bord). Bara att ta för sig. Glöggen kan väl du ta med? ;)

2008-12-03 @ 21:16:23
Postat av: L

Tack för infon, väldigt användbar om man vill värma lilla frusna sig :P

Np, vi fixar nog ngt, lovar att ha kvar till dig också när du kommer hem älskling!

2008-12-03 @ 21:19:07
Postat av: pelle

Av någon anledning fick jag för mig att det är mig du stör dig på. Varför? :O



(hehe=´)


Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits