Weeiah

Fick värsta sugerrushen tidigare idag. Fem godisbitar och jag fick en huvudvärk som var till duga. Fem bitar, Vad i...
Vem mer än jag kan få ont i huvudet av godis?

Det är ingen vanlig liten huvudvärk heller, ni vet den där som sakta smyger sig på en och mer och mer tar över ens medvetande. Nej, den här huvudvärken kom som ett ångande tåglok mot mig och krossade allt hopp om att hinna äta en värktablett. Som att springa in i en betongvägg, upprepade gånger.

Det kan inte vara mänskligt att man ska lida så bara för att man nallar godis av någon.
Vill Gud straffa mig? Vill någon annan straffa mig?

Nae. Nu ska jag gå och suga på en treo och pimpla lite vatten.

Håll tummarna för att min huvudvärk

Kärlek

Kommentar:

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits