Min drömman

När jag skrev att jag hittat min drömman menade jag naturligtvis inte bokstavligt. Men ni vet...

Om man fick chansen att konstruera sin drömman så skulle man ju ta det bästa som man känner till.

Jag skulle bland annat konstruera min drömman på följande vis:

En kropp som Ryan Reynolds


Ögon (och även talang) som Johnny Depp



Humor som en Jim Carrey och Henrik Schyffert -blandning



En vinnande attityd som Phelps (för den funkar uppenbarligen)


Talang som Meryl Streep (enda kvinnan på listan, men hon kan fan göra allt)



Listan kan nog egentligen göras lång...

Fast som sagt, det är ju bara en drömman...

Jag skulle nöja om bara ett av kriterierna var uppfyllda... så om du har ögon som Johnny Depp, please call me.




Kärlek

Kommentar:

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits