Mamma mia

Vi var och tittade på film ikväll, jag och Madelään. Oj vad roligt det var. Det bor ett litet ABBA-fan i mig och dess tröst efter musik, skapat av de fyra fantastiska människorna, stillades ikväll. Jag satt och sjöng tyst med i varje låt.

Jag njöt som bara den.

Meryl Streep är fantastisk, man måste bara älska den kvinnan. För att inte tala om den roliga manliga trion i filmen, bestående Pierce Brosnan, Colin Firth och roliga Stellan Skarsgård. Låtarna är placerade på rätt ställen och jag satt verkligen bara och väntade på nästa chans att börja nynna med, dessutom är allas sånginsatser förvånansvärt bra. Man har ju hört hur alla har klagat på Skarsgårds stämma, men jag tycker minsann att den är värd en applåd.

Hela filmen är faktiskt värd en applåd.







Oh sån Kärlek

Kommentar:

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits