Ge mig en macho man som pratar känslor!

Är det bara inte jag som fattar?

Rubriker som "Jämställda män dödar passionen" och "det kan finnas ömhet i ett slag över munnen.” har bara ramlat ner de senaste dagarna.

Aftonbladet ställer frågan om mannnen ska vara "mjuk, öm och kärleksfull" eller "cool, dominant och lite macho".
Återigen, är det bara jag som inte fattar vad hela grejen handlar om?

Menar vi nu att en kille inte kan vara lite av varje?
Ska det ena utesluta det andra och är inte en kille man om han är ömsint?
Är inte en blandning av alltihop det ultimata?

Den perfekta mannen borde ju vara en sån som har lite av varje. Flera sidor, där den ömsint kyssande varvas med den  macho-beskyddande.  Där både den mjuka sidan och den hårda kan samspela och ge oss tjejer det bästa av båda världar.


"mjuk, öm och kärleksfull" och "cool, dominant och lite macho".




Jag håller med Fotbollsfrun en kille kan vara man och jämställd på samma gång. Så det så!


Blandad kärlek




Kommentar:

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits