Produktiv dag

Nu är jag verkligen trött.

Måste gå och sova. Gääääääääääsp

Men dagen har varit produktiv.

Satt och jobbade rapport och det gick faktiskt riktigt bra. Skönt att jag inte satt hemma för då hade det nog inte gått.

Även pauserna mellan skrivandet blev bra. Diskussion om bokskogar och sex. Ibland undrar jag om inte tjejer är lika snuskiga, eller snuskigare än killar.

Sen blev det en trip till IKEA. Det blev lite fingerdockor och tesilar.
Pågen inhandlade en fin rund spegel till sitt snart nyrenoverade badrum och en fin lampa. Jag ger mycket bra smakråd. Sen blev det en sväng in på det stora köpcentret och en jakt på studentdjur.

Mycket lyckad dag.

Lev väl!

Puss

image15

Kommentar:

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits