Statusrapport 26/7 del II

Jaha. Detta är då del " i min statusrapport.

Nåväl, Vart var jag..?
Javisst ja! Saften!

Den var god. Tog med mig en liten flaska ner hit till skåneland. Såg ut lite som blod, men var riktigt gott. Dessutom var det väldigt lite socker i, nästan inget alls. Så jag måste erkänna att jag smuttade på saften ett par gånger utan att ha spätt ut den med vatten. Jag är en riktig spjuver.

Aja. Vidare till andra viktigheter.
Har skrivit in mig på kvällskurser (historia) i höst oockså. Så nu ska jag läsa heltid på dagen och en kvällskurs, och förhoppningsvis jobba i höst. Anna ska vara duktig och kanske lite stressad.
Men eftersom jag ska läsa historia så kommer det att gå gallant.

Över and out, for now

Kommentar:

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits