Statusrapport 26/7 del I

Då var det nog dags för en statusrapport.
Fantastiskt vad lite jag skriver nu på sommaren, inte för att jag någonsin har skrivit mycket men iaf.
Kanske dags att bli en mega bloggare, och skriva minst 156 gånger per dag.
Nåja. Här kommer rapporten:

Är i skåne. Just nu regnar det. Fantastiskt. Man skulle inte kunna tro att det är sommar.
Hittills har jag lyckats göra... inget.

Fast hemma har jag målat flaggstången och klippt häcken. Pappa och jag har gjort saft av både vinbär och körsbär. Det var kul. Fast de bästa körsbären lyckades placera sig längst upp i vårat stooora körsbärsträd. Man kunde se dem från marken och de såg fantastiskt goda ut där de hängde i solen.

Nae. Nu ska jag ta och publicera det här inlägget och börja på ett nytt.
Detta är början på en fantastisk bloggpubliceringskavalkad. (säg det fort 7 gånger)
Får se hur många inlägg jag orkar med ikväll....

Kommentar:

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits